سردار عشق

دل نوشته

سردار عشق

دل نوشته

چه شبیه امشب....

آقا جونم نمیدونم چرا این قده بی پناهم....

خالی از هر چیز خوب تو دنیاست......

خیلی خسته ام......

 

آقا جون زیارت عاشورات جا این که آتیش دلمو خاموش کنه بدتر کبابم میکنه.....

سیل اشک ُ از چشام جاری میکنه وبه غمام اضافه میشه.....

محرمم که دیگه قربونش برم، برام شده فشار قبر..............

هیچ کی نمیدونه تا این محرم بیاد و بره من چیییی که نمیکشم......

 

 اماخوشحالم که گریه واسه مظلومیت شما و اون محرمی که توش هستم،منویاددلم میندازه

میگن عزاداری محرم همیشه هست تا خاطره مظلومیتتون همیشه زنده  باشه.....

پس خاطرات واسه همیشه زنده ان.....

محرم هست....عزاداری آقام هست

من هستم.......خاطرات هست.....غم تا همیشه هست

 

کاش دلم خوش نبود که صدامو میشنوی......

از همه چی نا امید شدم....

نا شکری نمیکنم...

قربونش برم هر چی بهم داده تا حالا از سَرمم زیادی بوده

اما آقااا آدم خسته و دیوونه نمیفههمه ، درد دل کردم سبک شم

>آقا جون ببخش،ما رو حلال کن<

 

نظرات 16 + ارسال نظر
بانمک سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
هم عکس هات قشنگ بود وهم متن ها وشعرهات
ضمن اینکه وبلاگ قشنگی داری بهت تبریک میگم
موفق باشید
تا دیداری دوباره
خدا نگهدار

یه بنده خدا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ

دلتنگم ....
دلتنگ روزهای آرامش
دلتنگ لحظه هایی که ....؟؟؟
آقا پا در میونی می کنی واسم
بهش می گی من اینجا م من دارم صداش میکنم
میگی خسته ام می گی دیگه بریدم
میگی دیگه نمیدونم چی کار کنم
میگی مگه نه؟
میدونم میشنوی میدونم هر شب شنیدی میدونم سالهاست می شنوی پس بهم بگو چرا ؟؟؟
آقا جونم یه کاری میکنی آخر این ماه بیام همینجا بنویسم امسال محرم یه جور دیگه بود
من امید دارم خیلیییییییییییییییی به تو که صدامو بشنوی که صدامو برسونی به گوشش
دلتنگم خیلی دلتنگ

ایمان سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ب.ظ

ایمان سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام بچه ها
احوال شما؟
من هم فرا رسیدن ماه محرم رو بهتون تسلیت میگم
امیدوارم که به همه آرزوهاتون برسید
واسه من هم دعا کنین
یا حق . . .

مجتبی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام بر عزاداران سالار شهیدان
منم فرا رسیدن عاشورای حسینی رو به همگی تصلیت میگم
میذونی چیه تا باشه از این غمها خودت گفتی که هر ساله برگزار میشه واسه زنده نگه داشتن اون خاطره ها پس ببین اگه از غمها هم یادی نشه فراموش میشن حالا هر چقدر هم که میخوان بزرگ باشن. من که ماه محرم رو خیلی دوست دارم همه یدست میشن از سفید تا سیاه همه میشن عزادار آقا...............
خوب دیگه
یا حق

سیمین و مهران پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام . خوبین؟ ما اولین باره که به وب شما میایم . تبریک میگم وب خوبی دارین . اینا را من گفتم (( مهران)) ... حالا سیمین میگه :
منم سلام میکنم ... ما را هم دعا کنین ...
بای

رسول پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام

خوب تاریخ آپ نشون میده که من خیلی از قضیه پرت بودم

امسال ماه محرم خوبی نداشتم

انشاالله سال دیگه جبران می کنم
رفیق ناباب

امیدوارم عزاداریهاتون به درگاه اقااا مورد قبول بوده باشه انشاالله

شاید امسال بهترین شانس و از دست دادم ولی سال دیگه اگه عمری باشه جبران امسال و می کنم

این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست

آجیل دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ق.ظ http://ajiil.blogfa.com

لذت بردیم خدا همه ماها را با امام حسین محشور کنه

محمد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ http://benameman.blogfa.com

سلام . کار هردوتون عالیه! منو که تحت تاثیر قرار داد واسه همینم یه مطلب جدید تو بلاگم پست کردم . امیدوارم خود امام حسین هر چی که به صلاحتونه بهتون بده .
التماس دعا .

پادشاه سرزمین تنهایی ها یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.raazebaran.persianblog.com



سلام
وبت خیلی خوشکله
پست خیلی خوب و عالی داشتی


*´¨) *´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤love ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤ www.raazebaran.persianblog.com ¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ nima ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______آپم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

عشق تقدیر غیر قابل پرهیزی است
و از آن به هیچ سرا مارا توان گریختن نیست
زیرا نه در مرگ و نه در زندگی
از بیکران عشق
فراتر نخواهیم رفت
و باز به همان جا می رسیم
که عشق ما را به آن سو می کشد

منم توی وبم سعی دارم به روشی جدید معنای واقعی عشق را به همه نشان بدهم
عزیزم حتما ابتدا حدف سرزمین تنهایی را مطالعه کن
به من هم سر بزن
پادشاه سرزمین تنهایی ها
نیما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ

بسمه تعالی
ثبت نام بخش وبلاگ نویسی ششمین جشنواره ره آورد سرزمین نور آغاز شد.
چنانچه تاکنون ثبت نام نکرده اید می توانید تا پایان خرداد ماه جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ راهیان نور (دبیر خانه بخش وبلاگ نویسی جشنواره )مراجعه کنید.
موضوعات جشنواره:شهدا ،دفاع مقدس ، راهیان نور و...

آدرس وبلاگ:

www.rahianenoorblog.persianblog.com
همچنین خوشحال می شویم شما نیز با اطلاع موضوع جشنواره به دوستان وبلاگی خود و نیز قرار دادن لوگو مسابقه و ارسال یاداشت پیرامون جشنواره در وبلاگتان در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این جشنواره ما را یاری کنید.


با تشکر
دبیر اجرایی بخش وبلاگ نویسی جشنواره فرهنگی هنری ره آورد سرزمین نور

لی لی جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

سلام
فقط می تونم بگم بی نظیر بود من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم

عمو یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

جبران خلیل جبران
هنگامی که عشق فرا می خواندتان
از پی اش بروید
گر چه راهش سخت و ناهموار باشد
هنگامی که بالهای عشق در بر می گیردتان
خود را در آن بالها رها کنید
گر چه در لابه لای پرهایش تیغ باشد
و زخمی تان کند
و هنگامی که با شما سخن می گوید
باورش کنید
گر چه طنین کلامش
رویاهایتان را بر هم زند
.............................................
تقدیم به شما دوست خوبم ... اگر مایل بودید به عموی پیرتون هم سر بزنید چشم براهتون هستم

غزل دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://eshghbekhoda1370.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگ خوبی دارید
موفق باشید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
خدانگهدار

کمال سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ق.ظ http://oooo9.blogfa.com

سلام

سعید دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.newdastan.blogfa.com

باسلام وتبریک عیدنوروزبرشما.وب خیلی زیبایی داری ازشما دعوت می کنم که به وبلاگ من سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد