سردار عشق

دل نوشته

سردار عشق

دل نوشته

                                            حسین  ای  سردار عشق

 

          حسین ای عشقم ، حسین ای ماهم ،ای نازنینم راهو به من نشون بده ، که گمراهم

 

         دل آرام من، سرانجام من،  آقا جون  دو عالم رو میدم  و دلبری جز  تو  نمی خوام

 

        مست از گل یاسم ،خراب احساسم ازروز ازل تا  شام  ابد  کنیز عباسم

                        دیوانه ام دیوانه اباالفضلعبد در میخونه اباالفضل

                 بی تو دلم غرق غمه اباالفضل دنیا برام جهنمه اباالفضل

                             مست مستم من، تا هستی و تا هستم، قمر پرستم من

ساعت تنهایی...........

 

 

می دونم خیلی بی لیاقتم ،حتی لیاقت ندارم واست دردل کنم ولی چی کار کنم آدم عاشق پرو می شه  

خودم هم نمی دونم از کی  ولی یه زمانی حس کردم بدجوری توی دلم جا داری

بعد اون شب هم برام عزیز تر شدی

آقا می شه یه با ردیگه فقط یه بار دیگه بیای تو خوابم اما ایندفعه می شه خودت را ببینم می شه ؟؟؟؟؟؟

آقا می دونم خیلی این خواسته زیاده اونم واسه منی که خیلی وقتا کارایی کردم که ......

دلم خیلی گرفته

آقا هیچ وقت منو از خودت نرون هیچ وقت،  من حتی با خیال اینکه تو حرفام را می شنوی خوشم خوشیم را از من نگیر

می دونی چیه آقا اون شب نمی دونم چرا فکر کردم تو اینجا بودی با اینکه ندیدمت اما قلبم گفت تویی  نمی دونم چرا  .........

آقا جون به نظرت بخشیده می شم می دونی که منظورم چیه  ؟

 یک تکه تنهایی امید داره و منتظر می مونه.

 

یک تکه تنهایی.......

 

اصلا نمیدونم امشب چم شده.... ولی اینو خوب میدونم که عاجزانه رفتم در خونه اش

اینقده گریه کردم که دارم خفه میشم

خیلی دلم گرفته

آقا غلط کردم.....آقا یه غلطی کردیم نفهمیدیم....

آقا ترسم از این نیست که عذابم کنی

ترسم از اینه که تو برام گریه کنی

ترسم از جهنم نیست به خدااااااااااااااااااااااا

جهنم من اینه که ....آقام حسین جان تو منو از در خونت بیرون کنی

مثل خیلی ها که تو خیابونا راه میرن و دل چرکینن از خدا......

من دلم خوشه تورو دارم.....امید دارم که آقام منو دوست داره....آقا هوامو داره

آقاااااااااااااااااااا اینو به من بفهمون

آقا جون

هیچ کی بجز تو درد دل منو نمیدونه

هیچ کی هم بجز تو نمیتونه درد دلمو دوا کنه

ساعت تنهایی.......

میدونی ندیده عاشقت شدم....

می خوام یه بار ببینمت بهم میگی نمیشه.....

آقا جون من هنوز ندیدمت این غصه کم نیست

آقااااااا حتی نتونستم ضریح پاکتو ببینم.

آقا جون خونه  جدتو تونستم ببینم  اما آرزومه بتونم آقامو ببینم....

میدونم لیاقت دیدن شمارو تو خوابم ندارم

اما ...... حتی لیاقت دیدن ضریح شمارو هم ندارم؟؟؟!!!

ای حسن یوسف ای تنهاترین تنهای صحرا  تنها آرزوم اینه بذاری کنیزت باشم

آقا جون چرا یه شب قدم مبارکتو به باغ خیالم نمیذاری ...

 

خودت  منو صدا زدی حالا نگو نمی خوای....نگو دلم برات حرم نیست آقاااااا

آقا جون دیوونتم به مولا دیوونگی انگار بدم نیست آقا... سایه سر غیرعلم نیست آقااااااااا

آقا جون تواین دریای غم زمونه غمگین تر از آه و بی کس تراز بادم

دست این همیشه دست به دامنتو بگیر

 

ساعت تنهایی.....